Coming Home!! - Reisverslag uit Airport Village, Verenigde Staten van siljabresser - WaarBenJij.nu Coming Home!! - Reisverslag uit Airport Village, Verenigde Staten van siljabresser - WaarBenJij.nu

Coming Home!!

07 Maart 2013 | Verenigde Staten, Airport Village

De rit naar huis was top, lekker fris windje net kippenvel krijgen en dan een brandend zonnetje erop lekker warm!!
De koffers inpakken ging aardig goed dit keer, maar vol zitten ze wel hihi!!! Nadat we daar de hele middag mee bezig waren geweest kon de party om 19:00 beginnen, Bart had een karaokemachine gehuurd en eten was er voor het hele dorp echt mega veel haha!! En na een drankje, hapje, aanhoudend vragende familie leden of Laura ook niet wilde zingen en nog een drankje....ging ze ervoor...na 2 maanden!!.....ik zette mijn mooiste "Coming home country roads" Western Voice op en luid schalde onze keeltjes door heel San Roque!! Bijna verbaasd of verschrikt zag je iedereen kijken maar toen sloeg de "vibe" over en zongen er een stel joelende cowboys mee!! Yeahhaaa!! Take me home...to the place I BEELOOONNNGGH.....na nog een hapje zaten we zo vol dat we denk ik bij moeten betalen op het vliegveld haha!! We rolden ons bed in (letterlijk want we slapen op de vloer) en toen vanochtend het licht naar binnen scheen was het zover "back home" volgens mij hebben we alle 3 nu geen zin meer om te gaan maar ja.....tickets kunnen niet zonder kosten verlengd worden!! Nadat we door een warm afscheidscommitee zijn uitgezwaaid op naar Manila. En ik Laura aan haar haren de bus in moest trekken vertrokken we. Niet alleen hebben we genoten deze ontdekkingsreis maar ook weer veel geleerd en ik denk dat waardering als eigenschap dan toch wel op nummer 1 komt dit keer! Nadat we nog even zijn wezen shoppen, komen we op tijd aan bij het vliegveld waar we vervolgens bijna 400 peso moeten betalen om onze koffers een tiental meter verder te brengen maar gelukkig is dat niet gebeurt haha!!!! Snel verdient

• 07 Maart 2013 - 13:18

Cherylynn:

Super ! Tot snel

• 07 Maart 2013 - 20:12

Rosalien Schonewiile:

Hoi Hoi goeie terug reis en tot gauw, oja neem wat van die warmte mee alsjeblieffff een klein beetje maar. hier wordt het weer zo koud bah bah
    nou liefs van hier xxx roos pat en kids