San Juan to Baguio - Reisverslag uit Del Carmen, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu San Juan to Baguio - Reisverslag uit Del Carmen, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

San Juan to Baguio

13 Januari 2014 | Filipijnen, Del Carmen

Een dagje luieren aan het strand is heerlijk, de jongens lieten zich verwennen in een "barbershop" facial scheren massage nageltjes...haha en ik lag heerlijk een middag op het strand. Maar ook hier komt een eind aan en wij pakken onze backpack in en zwaaien San Juan uit om de bergen in te trekken. Een klein stukje verder rijden we hoger en hoger en zien we de zon de bergen oplichten. Het is aardig bewolkt op sommige stukken dus met dat wij hoger rijden wordt het een stuk kouder! De wolken hangen tussen de bergen en wij rijden er doorheen super mooi. En hier deed ik een ontdekking de lelijkste wc met het mooiste uitzicht wat ik ooit heb gezien...fantastisch. Nadat we in baguio city arriveerden op zoek naar een hotel en na 2 hotels te hebben vergeleken waren de stemmen nu 2 Tegen 1 en bookten de jongens de mooiste kamers en de lekkerste bedden presidentiel en de deluxe suite for very important People ;). Eigen balkon, tv en jacuzzi. Eerst op naar het winkelcentrum lekker wat eten een beetje shoppen en naar de film alle drie de handen vol eten en zonder pauze doorkijken yeahh. Toen we uit de bios kwamen was de temperatuur gedaald tot 13 graden dus aardig frisjes op de motor...eerst opwarmen bij Starbucks en toen een bezoekje gebracht op de nachtmarkt die zo druk en groot was dat hij elk jaar lijkt te groeien. Na deze lange dag back to the suites.....De jacuzzi lieten we vol lopen Whohoooo but What happens next in Baguio stays in Baguio ;)

The next day scheen de zon heerlijk naar binnen en zo hoog in de bergen kreeg ik een beetje een wintersport gevoel. Ons ontbijt kregen we als Echte VIPS op ons balkon en hier genoten we van de heerlijke pancakes met fruit. We vervolgden onze reis naar huis maar eerst nog iets hoger de berg op en genieten van het uitzicht. De weg naar Guimba was prachtig en toen we rond de avond thuis kwamen waren we best moe.

• 13 Januari 2014 - 06:07

Damaris Mase:

Hmmmm sanngg what happens next baguio!? Hahaha