veilig aangekomen - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Door: Silja Bresser

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2011 | Filipijnen, Guimba

Hola! Kumusta ka?
We zijn na een lange reis eindelijk aangekomen in Guimba. Dit is na 13 uur vliegen en vervolgens een aantal uur in het busje best lang met heel weinig slaap!! hihi Het huis ziet er mooi uit & met de familie hier gaat het volgens mij goed! De taal blijft heel lastig, maar elke dag komt er wel een woord bij aleen het onthouden ervan ahhhhhh!!!!Foto's uploaden werkt hier niet dus misschien de volgende keer!
Bart is vandaag naar de tandarts en dat gaat zeker de hele dag duren echt verschrikkelijk!Veel kronen, maar dan heeft hij ze er wel in zitten als we naar huis gaan!!
Het ontstressen valt me zwaar haha ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets moet gaan doen of moet ondernemen echt super NL, maar van dat gevoel heeft de familie hier nog nooit gehoord volgens mij! :) ik ben aan het kijken of we misschien eind deze vakantie kunnen gaan snorkelen of heel misschien toch kunnen duiken!!Het weer is mooi en s'avonds staat er best veel wind volgen mij is dat een noord oostelijke monsoon wind, maar dat weet ik even niet zeker!Het binnenland blijft hetzelfde stoffig & warm, maar de rijstvelden zien er verfrissend uit behalve de nieuwe aanplant dat ziet er een beetje als stro uit!!vannacht lekker geslapen, maar moet wennen aan al die try-cycle's (moter met zijspan)blaffende honden en vuurwerk!ik mail snel weer! Oh ja sms'jes kan ik gratis ontvangen dus MA je kan gewoon terug smsen hihi
tot de volgende keer!!

  • 03 Januari 2011 - 06:12

    Dammi:

    you made it, met de 2 kneusjes aan boord, hahah top! nu idd relaxen bij slapen genieten... have fun take it easy take a .... :) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Guimba

Op naar guimba

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2011

laatste dag van de Vakantie!!

18 Januari 2011

vandaag naar Manilla

13 Januari 2011

warm maar bewolkt en zelfs een beetje regen!!

08 Januari 2011

lekker weer hier!

03 Januari 2011

veilig aangekomen

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 48261

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 05 Februari 2016

THE ROYL RIDE 2016

25 Februari 2015 - 20 Maart 2015

RIDE OF YOUR LIFE 2015

02 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Back to the Philipinnes

30 November -0001 - 25 Februari 2012

Filipijnen op de motor!!

28 December 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Op naar guimba

04 Maart 2011 - 30 November -0001

Op wintersport!!! Jodelahitieeee

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Op avontuur met Bart & Laura!

Landen bezocht: