lekker weer hier! - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu lekker weer hier! - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

lekker weer hier!

Door: Silja Bresser

08 Januari 2011 | Filipijnen, Guimba

Als de halve wereld elders nog op 1 oor ligt te snurken zitten wij al om 08:30 in het internetcafe, Bart moet hier namelijk terug naar de tandarts hij heeft de tweede dag hier al bijna 9 uur in de tandarts stoel gelegen om alles af te krijgen, hij werd s'nachts gewoon met nachtmerries wakker van de tandartsboor!! Bart heeft zijn gips er al af dus dat is fijn & Hans voelt zich hier aardig goed, rijd al rond op de motor, want ja ja Bart & Hans hebben beide een motor gekocht om hier op rond te crossen. Gisteren hebben we hier door het landschap een tourtje gemaakt en echt wel heel erg mooi tussen de rijstvelden door af & toe word de weg geblokt door een karabau (koe met horens waar de velden mee omgeploegd worden op de ouderwetse manier) of een stel eenden een ASO (hond) of geit. Phil heeft 2 kippen en gisteren kwam in 1 nest het laatste KUUKE uit, er zijn er nu 7!!en het is wel grappig sommige zien eruit als BATMAN.:) Ja Cas we hebben gisteren op de motor bijna de hele dag aan je gedacht!!dus ja we missen je wel een beetje hihi!!Vandaag gaan we een dagje zwemmen in het zwembad with to whole family dus een heel feest voor ze!een beetje BBQ mee en lekker de zon in.Als Bart dinsdag zijn laatste tandartsbezoek erop heeft zitten gaan we nog een uitje plannen ergens snorkelen of zo....lijkt me heerlijk!Gisteren anderhalf boek uitgelezen in 1 dag GATSIEDARRIE echt lui, maar ik kon niet iets anders doen haha Anouk ik ben blij de boeken nog geleend te hebben!!Morgen gaan we richting de bergen op de motor naar een heel koud waterbronnetje brrr.De eerste week is al weer voorbij en het gaat echt mega snel!ik probeer er weer wat leuke pictures bij te plakken!! tot snel weer!!

• 08 Januari 2011 - 20:19

Denise:

Lekker hoor, krijg helemaal zin in vakantie..en wij maar de hele dag in bennekom zitten vandaag ;) haha...zonder jullie.. Geniet er lekker van en wat een harige koe haha

x Denise

• 08 Januari 2011 - 22:56

CaNaDa:

Bij ons is het ook heel warm want de sneeuw is alweer weg (hi, hi,hi). Vandaag hebben wij in Bennekom geleerd dat wij ons in een oase in de woestijn bevinden en kunnen genieten van rust, vrede, plezier en lekker eten & drinken. Dus ach we zitten een beetje in hetzelfde schuitje, nou ja in onze fantasie wel. Heel veel plezier met de motortochten en rij voorzichtig in dat filippijnse verkeer. groetjes, Nathaly, Cas & Dannyca