vandaag naar Manilla - Reisverslag uit Tarlac, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu vandaag naar Manilla - Reisverslag uit Tarlac, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

vandaag naar Manilla

Door: Silja Bresser

18 Januari 2011 | Filipijnen, Tarlac

Het aftellen is alweer begonnen, want incl. vandaag hebben we nog 3 dagen te gaan het is nu 7.45 en we zijn op weg naar Manilla. Het weer is niet zo heel denderend dus gaan we een dagje shoppen!!als er tenminste nog wat centjes uit de portomonee willen komen!!haha en Bart zijn neefje in Manilla bekijken!we hopen morgen nog een mooie dag te hebben, want dan gaan we een dagje naar het strand, maar er is veel bewolking. We zijn naar een nieuw stuk strand geweest relatief dichtbij 2/3 uur rijden dus op de motor doet je Ass na zo'n ritje best pien!ff wennen denk ik!We rijden aardig rustig, maar toch niet rustig genoeg als een kudde geitjes ineens denkt....JA NU overstekuuuhhhh!!! vol in de ankers om vervolgens uit te wijken voor een hond en trycycle echt alles denkt hier voorrang te hebben! het strand is wel leuk beetje ruig strand en vooral golven MAN ik verzoopt bijna...het zoute water liep en daarna een uur later letterlijk nog steeds overal uit! we gaan de volgende keer terug om een nog veel mooier plekje te ontdekken,maar daar moet je met een bootje heen en het weer laat dat nu niet echt toe wind en regen.voor de rest gaan het goed hier hoeveel een 2 millimeter klein wezentje het elke keer weer voor elkaar krijgt mijn dag te verpesten door in mijn teen te bijten wat een (piep piep piiiiieeep) mieren zeg! De kids love Zumba het swingt hier de pan uit en kunnen er geen genoeg van krijgen (z voor mij eigenlijk wel goed want sinds een sponcebob tshirt heb gekocht heb ik een nieuwe benaming namelijk SponceBob FATpEnce, ja de buikspiertjes zijn ver te zoeken en de patatjes eisen hun tol!!!Ik kijk nu vanuit de auto uit op een berg gehuld in mist erg mooi ondanks het bewolkte weer!morgen een dagje naar het strand dus hopen op mooi weer!! tot snel weer! Hangang Samuli!

• 18 Januari 2011 - 12:33

Sven En Denise:

Hallo!

Geniet nog ff van de laatste daagjes! we komen snel foto's en filmpjes bekijken!!!

Liefs van ons

• 18 Januari 2011 - 14:49

Levlizrubdeb:

Hey hebben met plezier je reisverslagjes gelezen! Ti's akelig stil hiernaast blij als jullie weer terug zijn en herrie maken! Ha ha Een hele goeie reis terug! Groetjes levi Liza deb&rub

• 18 Januari 2011 - 14:54

Deb:

Oja en een dikke knuffel aan Phil!
    Ps; zou het leuk vinden foto te krijgen van de kids daar met spullen die Phil had opgestuurd van Levi/Liza.....Zie ik nog wat bekends terug aan de andere kant vd wereld...

• 19 Januari 2011 - 20:42

Lobster Man Snor:

Pracht verhaal word gek als ik je filmpjes zie XXX