laatste dag van de Vakantie!! - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu laatste dag van de Vakantie!! - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

laatste dag van de Vakantie!!

Door: Silja Bresser

Blijf op de hoogte en volg

20 Januari 2011 | Filipijnen, Guimba

Kumusta ka Po?? of te wel hoe gaat het?? hier "Mabuti" goed
Het winkelen was leuk, en het afdingen gaat steeds beter hihi!je moet het gewoon doen!
Gisteren naar Hunderd Island geweest en we hebben nog nooit zo'n geluk gehad, prachtig weer met lekker veel zon dat hadden we nog wel ff nodig voordat we weer back to holland zouden gaan.wel wind dus het water was wel wat troebel. We hadden een setje pubers meegenomen van 12/14 en 1 van 19 maar die loopt een beetje als 15 hihi, die hebben de dag van hun leven gehad, Gerald, Lay, Bulldog en Rowell hebben de hele dag gesnorkeld de grot in gesprongen en genoten die kun je nog eens meenemen en we hebben heerlijk gegeten, en stel je er niet teveel bij voor gewoon een mini winkel, tafel met pannen eten en een super vol keukentje dan kun je uitkiezen wat je wil eten. Iedereen krijgt al zittend op plastic stoeltjes een groot bord rijst en een schoteltje vlees b.v. en heerlijk als ontbijt, maar s'avonds gingen we terug en toen hadden we allemaal zo'n honger echt... het leek wel oorlog zo hebben we lopen bunkeren!de heerlijkste dingen want we zaten aan zee garnalen, bangus (vis) krab (echt heerlijk) soep en nadat we helemaal voldaan waren waren we 25 euro kwijt voor 7 personen met drinken.de pizzahut hier was al het dubbele!!!niet normaal toch!! heerlijk een muziekje op de achtergrond en een marktje aangrenzend met lichtjes...wat heb je nog meer nodig! wij na gisteren niks meer!vandaag is het inpakken geblazen en met de nieuwe baggage regels word het een doosje opsturen naar NL haha ik heb namelijk een gevlochten hangmat gekocht die ietsje te groot is.. ik ben van plan iets meer te luieren in NL........ Cas, ik snap dat het moeilijk voor je is HAHA we hebben namelijk tot vervelens toe aan jullie gedacht haha ohh oe aaah dat had cas leuk gevonden dit hadden cas en nathaly gedaan etc etc ja dit keer was het niet uit het oog uit het hart!!we nemen wel een kado'tje mee.....wat zal dat toch zijn??...??? ik heb nog geen zin om naar huis te gaan en Phil zei vanochtend dat de 3 weken wel heel snel waren gegaan. ik had nog wel een weekje zee willen hebben...maar ja er zal toch ook weer gewerkt moeten worden en tijger & Pepper zullen ook wel heel blij zijn ons weer te zien!! ik zet er nog nog wat foto's bij op en een leuk filmpje nu slapen jullie toch nog aangezien het bij jullie 2;50 is!! en hier al weer 9;50. morgen vliegen we om 11;35 dat is bij jullie om 4;30 dus lekker vroeg!!Ik ben wel benieuwd hoe groot Giovanni is geworden misschien staat hij ons al wel op te wachten bij het vliegveld en zegt hij...Dag Bart waar is mijn kado'tje??? hihi tot in NL!!! Mahal Kita Silja

  • 20 Januari 2011 - 07:40

    Ingrid:

    Wat een avondtuur, het klinkt alsof ik een boek lees. Tijgertje mist jou wel, maar ik was een goede replica van je hoor. Gewoon lekker hoog roepen en ja hoor, dan kwam die locomotief op me zitten. En pepper was ook blij met onze boswandelingen, al liet hij ons meer uit dan wij hem. Hij wist de weg! :D We hebben alleen ook een treurig nieuwtje, Barbosa of Jack of Elizabeth of Davy Jones is niet door de winter gekomen.. Die hebben we begraven in een dienst waar Pepper statig bij heeft gestaan als eerbetoon. Nou! Wij zijn morgen naar Sauerland! Ik wou dat ik de zon opzocht, en! Je kan mijn broek lenen :D Ik heb er 1tje nu.. Moet je maar zeggen wanneer je gaat. Tot in nederland! geniet er maar van nog xXXXXXX

  • 20 Januari 2011 - 08:22

    Dammi:

    hahahaha hey lache dat filmpje op de motor, bart gewoon chill met zonnebril Silja huge helm op hahah! geinig, maar laatste dag geniet er nog even van voordat je terug keert naar dit koude kikker landje :) tot snel, got something new to show you.... hihi

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Guimba

Op naar guimba

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2011

laatste dag van de Vakantie!!

18 Januari 2011

vandaag naar Manilla

13 Januari 2011

warm maar bewolkt en zelfs een beetje regen!!

08 Januari 2011

lekker weer hier!

03 Januari 2011

veilig aangekomen

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 48247

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 05 Februari 2016

THE ROYL RIDE 2016

25 Februari 2015 - 20 Maart 2015

RIDE OF YOUR LIFE 2015

02 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Back to the Philipinnes

30 November -0001 - 25 Februari 2012

Filipijnen op de motor!!

28 December 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Op naar guimba

04 Maart 2011 - 30 November -0001

Op wintersport!!! Jodelahitieeee

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Op avontuur met Bart & Laura!

Landen bezocht: