Eerste motor rit!!! - Reisverslag uit Cabanatuan City, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Eerste motor rit!!! - Reisverslag uit Cabanatuan City, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Eerste motor rit!!!

Door: Silja Bresser

Blijf op de hoogte en volg

01 Februari 2012 | Filipijnen, Cabanatuan City

Goedemiddag allemaal!!!!

Nou hier is mijn eerste verslagje from the Phillipines!! veel gebeurd maar hier de high lites van ons verblijf tot nu toe! Onze bedoeling was aangekomen rustig aan doen rijbewijs halen en vervolgens rond crossen op de moter.......pfffff...en dat is best nog ff wennen als je nog nooit moter hebt gereden!! Overal ja echt overal kunnen er kinderen beesten andere motoren, bussen koeien tevoor schijn schieten en of ze blijven staan......tja dat is elke keer weer inschatten. Gisteren moesten we de moter van Bart ophalen dus we reden er op 1 heen en zelf weer terug....toen heb ik een uurtje aardig zweethandjes gehad......Bart zegt --> jullie horen het hem denk ik wel zeggen.....dat gaat wel toch?...ja hoor ik denk het wel!! Nou dat schakelen ging nog wel maar niet aan de handrem trekken als je in paniek raakt......oepsie!!!je remt met de voet!! haha!! onderweg terug ging het na ongeveer 40 min een beetje regenen maar zo erg was het nog niet dus wij zeiden we rijden gewoon door hoor het is +/- nog 10 min!!!! nou.....die 10 min vergeten we nooooit meer na 5 min reden we al door plassen water waar je gympen compleet kopje onder gingen en deden de druppels zo'n zeer op je armen dat we wel gezandstraalt leken!!! auwie!!!na een kwartier waren we thuis en we hebben letterlijk........nog nooit zo weer vliegjes overal gehad gatverdamme!!! Vandaag willen we naar de zee rijden en zijn nu een derde onderweg. Cas...we missen je hoor vandaag ging het lekker....al rijdend mijn backpack op de bike gebonden mijn ferrari jasje aan...& mijn helm op waar de zonnebril in vast zit....zat ik te denken wat ik aan je zou schrijven!!!!
Ingrid ik heb echt een super leuk kado'tje voor Noa!!! echt geweldig!!
Verder gaat het goed hier ik heb wel erg last van mijn onderrug. En ik ging natuurlijk ziek het vliegtuig in...wat een ramp haha. Maar nu mijn heimwee een beetje aan het wegebben is en ik aan de hitte gewend raakt komt het allemaal goed! (we hebben het hier nog nooit zo warm mee gemaakt!)

het moterrijden is wel heel leuk alleen moet je heel geduldig zijn en heeeel goed opletten!!!! oi oi oi....ja ja goede oefening voor mij!
Hans je bike rijdt heel lekker en ik denk niet dat je hem weg wilt doen hoor..... hihi.... ja naar mij misschien!!

Veel liefs en tot snel!!!
en ja.....ik zal voorzichtig doen ;)


  • 02 Februari 2012 - 09:01

    Anouk:

    Hoi hoi,

    Wat leuk om EINDELIJK eens iets van jullie te horen. Vroeg me al af of jullie van de aardbodem waren verdwenen. hihi, grapje hoor! Fijn dat jullie het naar het zin hebben. Niet te veel mooie verhalen vertellen hoor, dan worden wij hier allemaal jaloers! Het is hier nogal koud namelijk. -10 en zo!

    Veel plezier daar!

  • 02 Februari 2012 - 21:32

    Ingrid, Martijn, Noa:

    Hallo! Fijn dat je voorzichtig doet ja!!! : ) we zijn erg benieuwd wat je hebt.. Hier is het erg koud! Pff, precies op tijd weg ^^ wij lezen mee.. Let op! Savety first, draag een helm.. Kus!!

  • 03 Februari 2012 - 18:46

    Mama:

    ja je kan niet voorzichtig genoeg zijn hoor .
    op het nieuws weer een nederlander ontvoerd. hier dikke sneeuw. groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Cabanatuan City

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 48257

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 05 Februari 2016

THE ROYL RIDE 2016

25 Februari 2015 - 20 Maart 2015

RIDE OF YOUR LIFE 2015

02 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Back to the Philipinnes

30 November -0001 - 25 Februari 2012

Filipijnen op de motor!!

28 December 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Op naar guimba

04 Maart 2011 - 30 November -0001

Op wintersport!!! Jodelahitieeee

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Op avontuur met Bart & Laura!

Landen bezocht: