Hot news from Guimba!!! - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Hot news from Guimba!!! - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Hot news from Guimba!!!

Door: Silja Bresser

07 Februari 2012 | Filipijnen, Guimba

Jaja hier nog een berichtje!! gisteren heb ik voor het eerst een dag bijna niks gedaan........hmmm eindelijk misschien ontstessen?? ik heb wel de lonely planet bestudeerd alleen alles is zo ver weg hier......reizen is direct uren lang!! maar goed vandaag gaan we onze backpackers skills on Bike op de proef stellen! Eerst op naar het strand aan de andere kant van het eiland! maar we gaan al wat later dan gepland dus waar we terecht komen today....we will see! De rugtas heeft te weinig plek haha maar een koffer op de motor is geen optie. Gisteren mijn grenzen weer net ietsje verlegd......zie foto.....wat zijn wij aan het eten?? het is spicy bereid en eigenlijk very tasty!!!! ik laat jullie er eerst even over nadenken!! Het smaakt naar varken / kip en het is best stevig vlees!! ;) het beest is erg fexibel!!!
Nu zit ik in de ochtend zon wat beloofd een hete dag te worden lekker op de motor.....sweaty!!! Bart had gister een klapband (ik was er niet bij) maar gelukkig kon er een band ergens worden opgezet! ben benieuwd wat ons te wachten staat!
Ik hoop dat jullie bevroren teentjes daar in NL het nog doen de mijne kunnen zo dadelijk niet meer in normale schoenen heerlijk die slippers! Mocht ik nog iets vcor iemand mee moeten nemen hier....let me know!! we hebben 4 koffers dit keer hahaha maar 1 zit er al weer vol volgens mij!!!
Met de van beek vestiging hier in Guimba plannen gaat het goed we hebben al 50 kippen.....tenminste als ze niet doorgaan met er elke dag een te slachten....jakkie moest er weer ff aan wennen hoor!!

dikke kus vanuit de tropen -smak-

• 07 Februari 2012 - 09:35

Dieuw:

Hallo Hallo!! Wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben!! doe ze daar de groetjes en geniet lekker van het weer, want het is hier ijskoud!!
    Groetjes van ons!!

• 07 Februari 2012 - 19:15

Ingrid:

Een slang!!! Is dat het ???