Volksdans en heel heet weer!! pfff - Reisverslag uit Cabanatuan City, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Volksdans en heel heet weer!! pfff - Reisverslag uit Cabanatuan City, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Volksdans en heel heet weer!! pfff

Door: Silja Bresser

Blijf op de hoogte en volg

22 Februari 2012 | Filipijnen, Cabanatuan City

De laatste dagen dat we hier zijn hebben we al 2 nieuwe zwembaden in San Roque bezocht gewoon even lekker 2 uur zwemmen want de hitte die we de laatste 3 dagen hier hebben wij nog nooit zo gevoeld, en dan te bedenken dat het in de zomer nog veel heter is! In de schaduw was het al 36 graden.
Ik heb een nieuw record voor mijzelf gehaald....al 4 weken geen make op! Zelfs geen mascara daar moest ik ff om lachen. 4 weken weg uit mijn normale ritme was precies goed! Ookal vinden we nu zoveel dingen en komen we achter van alles en nogwat wat we graag nog willen doen! De verhalen van de andere mensen die je ontmoet met daarbij ook de waarschuwingen wat je niet moet doen zijn aanstekelijk!Even twijfelen aan 2 weken extra te blijven ;) Gisteren was er van de lagere scholen een cultureele dans wedstrijd, en dat wilde ik natuurlijk niet missen, echt gaaf al die kinderen in fel gekleurde outfitjes deed mij terug brengen naar mijn kleine optredens op school, je zag bij sommige deelnemers echt de intensiteit in de dans tot in de kleinste bewegingen geoefend dat je gewoon weet dat ze dit nooit meer zullen vergeten met tegenovergestelde deelnemers die zich zo ongelukkig voelde in hun pakje dat ze dit ook echt nooit meer zouden vergeten. Zit ik daar in een dorpsplein vol met mensen het zweet breekt je aan alle kanten uit en ik kon gewoon niet stoppen met lachen, volksdansen zou weer ingevoerd moeten worden in NL dat denk ik echt! Misschien een nieuwe choreo opdracht voor mij? hihi Ik maakte zo veel foto's dat de burgemeester benieuwd was wie ik was en aan het einde van de wedstrijd zelfs de bezoekers uit NL werden bedankt voor hun bezoek grappig he! Net reed ik vanaf Guimba naar Cabanatuan en intussen na +/- 1600 km te hebben gereden draai ik mijn hand er bijna niet meer voor om. De zon brand op mijn jasje en het is mega druk op de weg. Nog maar 1.5 dag hier dus we willen graag nog het een en ander doen. Ik bedenk bij mijzelf wat was nou het leukste en mooiste van deze vakantie? ik kan zoveel leuke dingen opnoemen schildpad motor rijden surfen.... maar toch ook iets heel belangrijks en dat is rust in mijn hoofd dat ga ik zeker proberen vast te houden in NL.
Hier kan namelijk gewoon alles zonder dat ook maar iemand zich er druk over maakt 3 mannen op een mini scooter dicht tegen elkaar aangedrukt een jongen van +/- 18 met een teddyberen rugzak, in je lelijkste t-shirt gewoon de straat, je huis nooit opruimen haha
Ik probeer nog wat foto's te plaatsen als het dit keer wel lukt! tot snel weer!

  • 23 Februari 2012 - 11:02

    Monique(kei-fit :-) :

    Wat een mooi verhaal weer!:-)
    Geniet nog even ...en tot gauw!
    Gr,Mo

  • 23 Februari 2012 - 19:22

    Denise:

    Heey,

    Wat goed dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Af en toe heb je gewoon even zo'n break van 4 weken nodig. Ik hoop dat jullie geen klimaatshock krijgen als jullie in Nederland landen, gelukkig voor jullie is het niet meer zo heel erg koud haha. Nou geniet nog even van jullie laatste dagen en zoals ik al eerder heb gezegd, we hebben jullie gemist dus willen we graag voorang op al jullie afspraken ;)

    Dikke knuffel van ons

  • 23 Februari 2012 - 21:04

    Cas:

    Jammer Denise ik eerst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Cabanatuan City

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 48263

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 05 Februari 2016

THE ROYL RIDE 2016

25 Februari 2015 - 20 Maart 2015

RIDE OF YOUR LIFE 2015

02 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Back to the Philipinnes

30 November -0001 - 25 Februari 2012

Filipijnen op de motor!!

28 December 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Op naar guimba

04 Maart 2011 - 30 November -0001

Op wintersport!!! Jodelahitieeee

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Op avontuur met Bart & Laura!

Landen bezocht: