Sightseeing in Guimba - Reisverslag uit Bantog, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Sightseeing in Guimba - Reisverslag uit Bantog, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Sightseeing in Guimba

06 Januari 2013 | Filipijnen, Bantog

Vandaag hebben we de br's & sisters over here een bezoekje gebracht, veel hebben we niet meegekregen maar al zittend op een plastic stoeltje naast 90 andere opgepropte fillipino's en alleen 4 ventilatoren aan het plafon konden we de vooral "warme liefde" voelen ;) wat waren ze enthousiast! Wat foto's gemaakt en wij hadden geen camera bij ons dus volg x stuur ik wel n plaatje door ;) Voor het 50 jarige huwelijk van Norma (zus van Phil) probeer ik 4 meisjes een dansje te leren, zwetend in de hitte van vandaag aan het ploeteren...blijken ze op "dance again" al echt een veel mooier dansje te kunnen....MAN.....Why!!!...maar goed ze vinden de nieuwe versie leuker volgens mij. Haha tot mijn verbazing komen we erachter dat zelfs sommige fillipino's de 1 day old chickens niet of nog nooit hebben gegeten (waaronder Phil) dus zijn we nu officieel op de Balot na ECHTE fillipino's. Laura heeft keelontsteking en als het niet beter word gaat ze morgen naar de dokter, maar net zag ik haar ineens wegcrossen op een scooter met een fillipino achterop dus....GONE.....volgens mij gaat het wel ;) ( mam,....Bart reed er snel achteraan hoor ;) hihihi
Even later kwamen ze terug en zijn we naar de dam gereden super mooi uitzicht en direct wat uien helpen planten, zwaar werk in de hitte! Maar samen kwamen we er wel, niet alleen hebben ze wat te vertellen in het dorp ze hebben gelijk iemand om de schuld aan te geven als de oogst mislukt! " Its because of the white devils!" De carabau kon zijn ogen niet geloven toen hij Laura zag! Al terug rijdend en slippend over de graffel reden we terug en net voor het donker 18:00 waren we thuus!

• 07 Januari 2013 - 08:24

Ingrid:

Wat is de 'carabau'? Haha, wat een verhaal.. Ben benieuwd naar die zaal foto's, klinkt zo grappig!! Hihi.. Die oogst, is die na jullie vertrek? :p

• 07 Januari 2013 - 21:19

Dieuw:

Hallo!! Leuk dat je weer reisverhaaltjes typt...
    Geniet lekker van je vakantie!!
    Groetjes aan de Bart Phil en Laura en de rest van de familie!!
    Veel liefs, dieuwertje

• 07 Januari 2013 - 21:20

Mam:

gelukkig is laura keel beter moet je daar geen helm dragen.
    zijn jullie echt in taiwan geweest.het is daar werkelijk prachtig.
    en dan zie je maar alleen de fotoos.
    grt mam