Hong Kong - Reisverslag uit Sipulo, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Sipulo, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Hong Kong

05 Maart 2013 | Filipijnen, Sipulo

Na een goede reis naar Clark Airport vliegen we naar....Hong Kong!!! We kwamen aan en wat een taal hier het lijkt niet chinees het IS CHINEES!! Nadat we onze lachstuipen onder controle hebben en een octopus Card te hebben gekocht gingen we met de metro op zoek naar ons hostel! Net als in London was dit erg goed geregeld en voordat we het wisten stonden we op Tsim Sha Tsui (of zoiets) in Kowloon. Al snel vonden we ons gebouw tussen alle torenhoge gebouwen wat echt een wonder was, maar nu nog onze kamer.....nadat we moesten kiezen tussen 4 verschillende liften naar verschillende verdiepingen kwamen we in een doolhof van kamers, huisjes, bedrijfjes terecht en zochten we onze kamer denken we en ja hoor daar was het 10F met een mooi a4tje geschreven voor USA hotel 13e verdieping...maar wij hadden toch Kowloon New Hostel geboekt? Nadat een Chinees ons zonder succes probeerde te helpen vinden we een incheckbalie op de 13e verdiepingen en na een kleine upgrade lopen we rond 23:00 onze kamer binnen en ik moet zeggen niet slecht!!! Het was een kleine kamer met mooi uitzicht op de winkelstraat met mega gebouwen en een douche bestaand uit complete glaswand...WWAATT??? Ok met 1 douchegordijntje ertussen gezellig he zo met zijn 3'en!!! Samen delen we alles!!