Chillin in San Juan - Reisverslag uit Balio, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Chillin in San Juan - Reisverslag uit Balio, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Chillin in San Juan

06 Maart 2013 | Filipijnen, Balio

Voor de laatste keer laten we de uitlaten ronken met een tripje naar San Juan na even getwijfeld te hebben wat we met de laatste 3 dagen zouden doen werd dat de uitkomst....ja inderdaad daar zagen we onze 1e schildpad vorig jaar en voelen ons sindsdien thuus! Hihi
4 uur later komen we aan zien de mooie wilde golven en krijgen onze kamer sleutel HEERLIJK!! Zon zee en zaligheid ;)!!
De volgende ochtend trotseren wij de woeste zee en worden Laura en ik bruut verslagen door de golven! Bart daarentegen gaat goed!!
Hier in San Juan de laatste 2 dagen vertoeven is heerlijk!!! VET MOOI WEER, heerlijk eten en drinken ;) en strand!
De laatste dag gaan Laura en Bart de golven weer te lijf maar ze zijn erg moeilijk, op een gegeven moment ligt er geen enkele surfer meer in het water behalve hun hihi!!! En als ik zo naar Laura kijk kom ik erachter dat ik kan liplezen......AI!!
Maar als het water niet ruiger kan worden kom ik in actie, en blaas onze knal gele zwembanden met blij kijkende zeedieren
op en WWHOOHOOO daar gingen we!! Al spartelend vol pret worden we meegenomen door de golven. En nadat ik mijn schouder zowat uit de kom had hangen en een fel rode schram zich waarschijnlijk vereeuwigde op mijn hals, ik het hele strand geMOONd en geflasht tegelijkertijd had.....gingen we nog een keer!!! Je zag de mensen denken waar halen ze die nou weer vandaan!?! Iedereen wilde dat wel! (Denk ik)
Strandwandelingetje, wat eten, drankje natuurlijk en dan sloapuhh!!
Mooie laatste dag hier!!

• 06 Maart 2013 - 07:51

Denise:

Nou dat klinkt weer erg goed, lekker hoor laatste daagjes aan zee doorbrengen. Alvast een hele goeie reis terug naar ons mooie Nederland, wij hebben nu ook een beetje zon :) Gisteren zelfs zonder jas Vigo uitgelaten, heerlijk.

Goeie reis, kom veilig weer thuis en we zien elkaar gauw :)

Xxxx Denise

• 06 Maart 2013 - 13:04

Cynthia:

Super afsluiting
    Ik hoor al de tips and tricks als jullie terug zijn want na al die reisverslagen is het voor ons erg aantrekkelijk geworden om die kant op te gaan!

Goede vlucht terug en zeg maar dat mijn collegas lief voor julie zijn anders krijgen ze ruzie met mij!!

Veel liefs
    Cynthia en Fam