Arrival in Guimba - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Arrival in Guimba - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Arrival in Guimba

Door: Silja Bresser

06 Januari 2014 | Filipijnen, Guimba

Het vertrek op schiphol ging voorspoedig en toen Giovanni en Marcel mij hadden uitgezwaaid vloog ik in de prachtige Airbus richtlijn Dubai. Goed verzorgd met heerlijk eten zat ik naast een leuk stel waarvan 1 driftkikker ;p aangekomen in Dubai en daar rond te hebben geslenterd zette ik voort naar mijn gate en nadat ik de trein daarheen had genomen kwam ik naast een leuk blond meisje te zitten met dezelfde bijbaan als ik "lesgeven" alleen dan in Singapore haha. Na een film te hebben gekeken bleek het zo rustig te zijn in het vliegtuig dat ik kon liggen op de stoelen naast mij yes had ik toch een keer geluk!!! Whohoooo
Aangekomen in Clark stonden ze mij gelukkig op te wachten en al best moe reden we naar Guimba waar een menigte Kids stond te gingen en
En hoopten op kado's tja....
Na geslapen te hebben kwam ik erachter een aardige jetlag dit keer te hebben en s'nachts met koppijn wakker te liggen. En om die dag gezellig te beginnen weer naar het vliegveld om Jerrel te halen haha na hem warm te hebben verwelkomt waren we compleet. Tijdens een goede fillipijnse maaltijd kletsen we bij en horen we een kleine helikopter rond zoemen... die naar de schaduw kijkend geen kleintje is dus ik zeg als hij maar niet tegen mijn hoofd vliegt! Waarnaar de zwarte kever een kamikaze actie uitvoert en zo in mijn nek neerknalt bbrrrr. Zondag ochtend gelijk maar naar de zaal om te kijken wat ze hier weten over het rampgebied en nadat we mooi op tijd zijn vulpen de plastic stoeltjes zich helemaal en zit het na 20 min propvol haha lekkaahhh warm!! En inderdaad die warme liefde hihi we can feel it

• 06 Januari 2014 - 20:44

Ingrid:

Gek dat het bij jullie warm is en hier zo regent ^^
    Al een strand gevonden?? Xx!

• 06 Januari 2014 - 20:51

Cherylynn:

Mooi dat je een goeie heenreis hebt gehad

• 06 Januari 2014 - 20:51

Cherylynn:

Mooi dat je een goeie heenreis hebt gehad

• 07 Januari 2014 - 17:30

Denise:

Whoohoo je eerste verhaaltje!! Heb ik toch mooi weer kunnen lezen op mn werk haha..heeeeel veel plezier nog daar...en ik kijk uit naar t volgende verhaal :)

Xx Denise