Na 3 dagen al iets spannends!! - Reisverslag uit Bacayao, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Na 3 dagen al iets spannends!! - Reisverslag uit Bacayao, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Na 3 dagen al iets spannends!!

Blijf op de hoogte en volg

05 Januari 2013 | Filipijnen, Bacayao

De reis tot in Taiwan was te vergelijken met 1 grote hobbelweg door turbulentie! Het scheelt dat je er op een gegeven moment aan gewend bent en GOED NIEUWS...niemand is luchtziek zelfs ik niet.

Nadat we in Taipei weer door de security moesten konden we onze reis vervolgen en blijf ik recordhouder films kijken op 1 vlucht!! :)

Laura blijkt een echte reiziger tot nu toe en was een stuk vrolijker dan ik ondanks de jetlag waardoor we s'nachts bijna niet slapen! Vandaag was de eerste mooie dag dus met de hele kinder bups het zwembad in...lol voor de kleintjes, vraagt Bart aan Grace en ben je klaar om te gaan? antwoord Grace: klaar?....ik was donderdag al klaar!!!! hahahaha dan de motor op en stel je het volgende voor.........warm, stoffig rode motor en dan Silja achter het stuur een samengeplette fillipino en Lauar achterop incl. rugzak en tas, hobbel weg rare bultjes alles overleef ik maar dan op een mega drukke weg vol verkeer kom ik bijna tot stilstand de motor begint naar rechts te hellen en hij slaat af...aaaaahhhhh.....daaar gaaan weee!!!!!....BIJNA op onze smoel maar mijn spierballen houden het net kan hem weer starten en rijden "just smiling en waving"weer verder, FIEUWW!!! natuurlijk met de handen aan het stuur! Het warme weer vond Laura ook heerlijk en dacht vandaag ik ben als een vis in het water!! inmiddels iets roder op de wangen ondanks de factor 50 but still smiling!! :)

Nu zittend op een welliswaar nieuw terrasje boven een bezine station met mega veel lawaai gaan we de EXOTISCHE UITDAGING van het jaar 2013 aan. (voor echte dierenliefhebbers sla de volgende 2 zinnen maar even over) we will eat a...........ONE DAY OLD CHICKEN........nadat Israel liet zien hoe we het gefrituurde chicky konden opeten beet Bart zich vast in zijn kont en ging nog niet over zijn nek dus ik had al wat trek en bleef het koppie over......HAM.....Yummy....Cherylynn het smaakt naar een knapperig kippenvelletje "You will love it" :), Laura heeft nog even aan het nekje geknabbeld maar gooide toch de handdoek in de ring.......(onder ons ik weet ook niet of mijn maag hem binnen houd) Nou zometeen maar wat rijst erbij nemen. Morgen een bezoekje brengen aan onze broeders en zusters hier en wat plannen voor de vakantie maken. tot snel weer!!!! groetjes van ons allemaal hier!!!

  • 05 Januari 2013 - 12:23

    Denise:

    Haha, ik moet gelijk weer lachen om jullie verhalen :)

    Heel veel plezier nog, (vergeet niet te smeren met zonnebrand) en please..voorzichtig met die motor he haha. Ben benieuwd wat jullie volgende culinaire uitdaging gaat worden na de one day old chicken..:)

    Daaaaag

    Xx Sven en Denise

  • 05 Januari 2013 - 12:46

    Anouk:

    Haha, weer fantastischbeschreven! En ben gelijk jaloers, wij willen ook wel een lekker zonnetje! Maar dat kippetje laat maar zitten! Ieeeellllllllll.
    Doen jullie voorzichtige met die halsbrekende motortoeren? Graag allemaal weer heelhuids thuis komen.

    x Anouk

  • 05 Januari 2013 - 13:35

    Ingrid :

    Idd over die motor!!!!!! HALLO! ....

    En verder.... Leuk!!!!! Op die chick na.
    Goed dat Laura klimatiseerd!! En jullie ook, goed aangekomen dus, fijn!!!

    Veel lekker weer plezier!!!!!! Hier is het somber vandaag, maar niet koud en best ok. Zo stonden wij weer in beddenwinkels vanmorgen, ook een Avondtuur.. : p
    Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kusjes!!!!!!! Van Noa! Die kan echte kusjes geven nu!!! Ik kreeg er vanmorgen 1 om kwart over 6 zo lekker!!!!!!!!! :D

  • 05 Januari 2013 - 21:23

    Rosalien:

    iiiiieeejjjjj bah dat ziet er niet fris uit!!!

    ik geniet weer van jullie verhaal, ben benieuwd na het volgende avontuur.

    liefs roos groetjessss

  • 07 Januari 2013 - 21:22

    NathjePatatje:

    Terwijl jullie volop van het luilekker leven genieten, want daar hebben jullie tenslotte voor betaald, ga ik voor de verandering maar eens hard aan het werk whaahahaha werd weleens tijd. Doe voorzichtig en veel plezier nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 48255

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 05 Februari 2016

THE ROYL RIDE 2016

25 Februari 2015 - 20 Maart 2015

RIDE OF YOUR LIFE 2015

02 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Back to the Philipinnes

30 November -0001 - 25 Februari 2012

Filipijnen op de motor!!

28 December 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Op naar guimba

04 Maart 2011 - 30 November -0001

Op wintersport!!! Jodelahitieeee

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Op avontuur met Bart & Laura!

Landen bezocht: