Een kuil graven voor jezelf kan super zijn!!! ;) - Reisverslag uit Dalumpinas Oeste, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Een kuil graven voor jezelf kan super zijn!!! ;) - Reisverslag uit Dalumpinas Oeste, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Een kuil graven voor jezelf kan super zijn!!! ;)

06 Januari 2014 | Filipijnen, Dalumpinas Oeste

Onze reis vervolgd zich met een tripje naar Hundred Islands. We scheuren weg langs de naar school gaande Kids en rijstvelden, proberen de kaart te volgen en rijden wij de show stelend op onze mooie bikes..totdat...er aan een brug gewerkt wordt en wij vet om moeten rijden ai ai ai!!Al met al redden we het in 3,5 uur te rijden en kletsen we hier en daar met wat klets grage bevolking. Als we dan eindelijk in Alaminos aankomen zijn we blij dat we kunnen afstappen haha...Na een heerlijk buffet aan eten te hebben uitgekozen en onze buikjes weer vol zitten is Pepping onze bootman / super duiker / gids gearriveersd en gaan we op pad. We gaan als eerste mooi snorkelen en onder een rots door naar de andere kant van het eiland. Zo donker dat ik onder water alleen de Schimmen zie van degene voor mij en door een klein gat aan de andere kant van de rots eruit moet klimmen het plafon is aan het einde nog maar een tiental centimeter dus gelukkig hebben we snorkels op. Super gaaf! De gigantische schelpen en het koraal zijn goed te zien en dan gebeurd het....ik snorkel zo tegen een zeeslang aan ahhh "Snake" wel heel mooi......wat zijn er een prachtige vissen en koralen. We gaan op Qeszon Island slapen en daar gooit Ofelia de enige verkoopster wat mega speklappen en een vis op de BBQ het water loopt ons in de mond en na wat foto's te hebben gemaakt kunnen we aanvallen heerlijk. En dan waar gaan we slapen? Bart en Jerrel graven een kuil in het zand want het waait aardig hard zodat we achter het bultje een beetje uit de wind liggen en om 20:00 ging het lichtje uit bij de heren hi Hi dus nu lig ik op het strand naast 2 snurkies als 3 ingezouten visjes met sokken over de broek en muts op naar de sterren te kijken en de maan draait langzaam richting de zee. Het duurt nog wel 6 uur voordat het licht is.

• 08 Januari 2014 - 16:35

Cherylynn:

Geweldig !!!! Maar ik heb last van Claustrofobie dus door een kleine gaatje klimmen is niks voor mij ...

• 08 Januari 2014 - 16:57

Denise:

Zozo dat klinkt weer super gaaf!!! Geweldig weer, slapen op t strand, jullie hebben het weer goed naar jullie zin zo te zien :).

Knuffel uit t koude Nederland

• 08 Januari 2014 - 17:19

Anouk:

Gaaf hoor! Ik was niet door die smalle opening gegaan! Stoertje!! Slaap lekker.

Liefs Anouk en knuffel van Floris

• 13 Januari 2014 - 06:19

Damaris Mase:

Lache man.... en een mooie grote kuil ook!!! Toppie enjoy!!!