Aangekomen in Guimba - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Aangekomen in Guimba - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Guimba

Door: Silja Bresser

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2008 | Filipijnen, Guimba

Afgelopen dinsdag na 3 uur te hebben gereden kwamen we aan in Guimba. De familie was blij ons weer te zien en omdat we voor alle kids een kado'tje hadden meegenomen helemaal gelukkig!

De meiden hier zijn vooral blij met Bjorn, blond, blauwe ogen, groot.... ze zijn helemaal gek van hem als hij al naar ze lacht vallen ze bij bosjes om, echt lachen!

Oh ja ik heb bij mijn laatste bericht nu een aantal foto's bijgevoegd die een indruk geven van de uitjes in Manila.

Het resort is mooi. Niet meganieuw maar wel een heerlijk zwembad en er staat een heerlijk briesje wat ons overigens wel verbaasd, want we hebben deze wind hier niet vaak meegemaakt.

Ik moet nu stoppen aangezien we zo gaan eten bij de familie waar we vorig jaar hebben geslapen en Nathaly zit op mijn vingers kijken....haha...

ik mail snel weer!

  • 03 Januari 2008 - 08:09

    A+M Pietersen:

    Hallo luitjes,

    Hier is het ook fantastisch. We zitten in het uiterste oostelijke puntje van Nederland, ongeveer 650 km boven Parijs en het uitzicht is prachtig, namelijk de muur van onze woonkamer.

    Geniet ervan en vergeet niet af en toe een vergadering mee te pakken om de groeten te doen van onze gemeente.

    Groet,

    Andre en Marjolein en kids.

  • 03 Januari 2008 - 08:53

    Karin En Davie:

    He hallo
    Mooie omgeving jullie hebben alweer heel veel gedaan.
    Het is hier koud en de zon schijnt.
    Jullie moeten de groeten van sanne en vincent hebben en neem een stukje zon en warmte voor ons mee.
    Cas en nataly ook heel veel plezier gewenst.

    groetjes

    David en Karin en de kids

  • 03 Januari 2008 - 09:57

    Corry & Louis:

    geniet er met z'n allen maar lekker van het is zo weer voorbij.
    Hier is de gevoelstemperatuur nu ongeveer - 10 , met een heerlijke strakke
    oostenwind.
    Graag een mooie duidelijke foto om een schilderij van te maken.
    ruggen en profielen is goed maar geen gezichten.

    gr Corry & Louis

    p.s : het is een beetje leeg in de zaal

  • 03 Januari 2008 - 10:23

    Sione En Jurgen:

    Ziet er prachtig uit zeg die foto's. En wij hier maar werken hahaha Geniet ervan!! Groetjes aan allemaal
    Oud en nieuw was erg mistig....we waren in Hengelo bij Sven en Denise, Jurgen hing links uit de auto en ik rechts om binnen de strepen te blijven op de snelweg heel spanend zo weinig kon je zien.Pepper heeft het vuurwerk overleefd gelukkig.Maar volgens mij mist hij jullie wel.
    Liefs van ons

  • 03 Januari 2008 - 12:20

    Anne:

    Hallo reizigers,
    Ik heb deze link van Nathaly doorgekregen. Ik ben een collega van haar en ga jullie ook een beetje volgen tijdens jullie trip. Ik wens jullie heel veel plezier!! En van de eerste foto's word ik nu al jaloers... wat een mooie omgeving! Groetjes aan Nathaly.
    En jullie... lekker genieten... en vooral niet denken aan de mensen die allemaal aan het werk zijn ;-)
    Groetjes Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Guimba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2008

Jungle Time!

25 Januari 2008

Boracay just like Cast Away!

14 Januari 2008

Veel te vertellen!

05 Januari 2008

heerlijk warm!

03 Januari 2008

Aangekomen in Guimba

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 48331

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 05 Februari 2016

THE ROYL RIDE 2016

25 Februari 2015 - 20 Maart 2015

RIDE OF YOUR LIFE 2015

02 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Back to the Philipinnes

30 November -0001 - 25 Februari 2012

Filipijnen op de motor!!

28 December 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Op naar guimba

04 Maart 2011 - 30 November -0001

Op wintersport!!! Jodelahitieeee

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Op avontuur met Bart & Laura!

Landen bezocht: