Veel te vertellen! - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu Veel te vertellen! - Reisverslag uit Guimba, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

Veel te vertellen!

Door: Silja Bresser

14 Januari 2008 | Filipijnen, Guimba

Het heeft even geduurd voordat ik weer op internet kon, maar na veel meegemaakt te hebben ben ik er weer!!

Ik begin bij vorige week: Toen zijn Bart, Hans en ik nog een keer naar Hunderd Islands geweest met een aantal mannen van de famillie. De 8 persoonsbus zat propvol aangezien we er met zijn 12en in zaten, maar dat is daar normaal! Daar aangekomen bleek het water nu rustig te zijn en dus mega helder! De vorige keer was het heel wild en dus troebel. Nu leek het net alsof je in een mega aquarium zwom en je kon echt heel ver onderwater kijken. Bart kwam zelfs een giftige zeeslang tegen… van +/- 1,2 meter ahhhhh met een zebraprintje! En ook de grootste schelpen en Nemo´s in anamonen, Cher > ik had je op dat moment echt bij me moeten hebben!!! Dan kon je echt in de zee tussen de vissen zwemmen. (ik probeer een nieuw filmpje erop te zetten, en in totaal kunnen er maar 10 foto´s op en 2 filmpjes dus die andere haal ik eraf)

We zijn naar Baggio geweest en dat is een aardig stuk de bergen in. Je kan je bijna niet voorstellen dat er op ongeveer 2 km hoog een stad op de top van een berg ligt er het er vervolgens ook nog zo druk is dat je in de file staat!
En op de terugweg naar huis zijn we bij het strand gestopt en hebben we de zon in de zee zien zakken.

De gemeente hier is mega vriendelijk en ja hoor…ook hier hebben we ´n Borgo gevonden..Uncle Ben. Of het hem aan die `B´ ligt weten we niet maar het is gewoon echt bijzonder hoe gastvrij en vriendelijk iemand kan zijn die je net ontmoet!!

Ruben > Hans is druk bezig hier en van Jetskieeen tot Parasailen toe, zelfs van rotsen af duiken…niks is te gek voor hem!! Ha ha Er komt denk ik een jonge vent terug!!
Jetskieen hebben we allemaal gedaan en was wel heel gaaf! Dat gaat echt hard! Nathaly, Bart, Hans en ik zijn ook dus aan een parachute de lucht in gegaan op 200 foot dat is +/- 66 meter hoog. We volgen echt door de lucht en rustig en verbazing wekkend was de lucht daarboven ook nog warm! Bart en ik hebben ook nog `gewakeboard`,(vertaling: dan word je op een soort skateboard achter een jetskie aangetrokken en moet je uit het water komen en er op gaan staan!) Heel gaaf alleen voordat het mij lukte om erop te komen duurde even en de volgende dag dat ik opstond dat ik zoveel spierpijn dat ik een oma van 100 jr leek! Oe ah ie o….. Maar het was wel gelukt! Joehoe!!

Gisteren hebben we bij het resort waar we zitten een BBQ gegeven voor onze familie en vrienden hier alleen REGENDE HET of je het geloofd of niet hier noemen te het een Tyfoon was er, zelfs dat kon de pret niet drukken en want al ``Swimming in the Rain`` feesten we hier in het zwembad gewoon verder aangezien het zelfs dan nog aardig warm is zeker voor ons Nederlanders!

Naomie> ik denk dat Jamie ons na de vakantie gewoon tegemoet komt rennen…en uh welke schoonmaatjes hebben de kids ook al weer?
Ik ben blij te horen dat met de Dieren ook alles goed gaat en dat Pepper zo van water hield…wisten we nog niet..!!Bedankt voor alle goede zorgen.
En Thanks voor al jullie lieve berichtjes en e-mailtjes. De groetjes van iedereen.

Veel liefs en tot snel dit keer!
Kus Silja

• 14 Januari 2008 - 09:46

Karin En David:

Geweldig genieten dus.
    We missen jullie heel erg en kunnen niet wachten op alle verhalen en foto s
    het is hier weer heel erg heet (koud).
    spreken mekaar gauw weer groetjes van ons allemaal

Karin david en de kids Bresser

• 15 Januari 2008 - 14:06

Ingrid:

Nou, ik weet nu waar ik heen wil op vakantie. haha, bofkonten! Wat een gaaf filmpje met die slang, en volgens mij schrok je zelf ook even. : ) Geniet ervan! Ik zit nu aan tafel bij sandra en het regend hier ontzettend met heerlijk grauw weer. Echt ehm, nederland! Tot snel!!!! Kusjes ingrid