San Juan en de Japanse vlag! - Reisverslag uit Dalumpinas Oeste, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu San Juan en de Japanse vlag! - Reisverslag uit Dalumpinas Oeste, Filipijnen van siljabresser - WaarBenJij.nu

San Juan en de Japanse vlag!

Blijf op de hoogte en volg

06 Februari 2013 | Filipijnen, Dalumpinas Oeste

Deze vakantie is al meerdere malen de stroom uitgevallen vandaag ook toen we allemaal thuis waren, Hans had net zijn eerste brood in de broodbakmachine gestopt dus hoe die eruit komt geen idee!? En nu is het ook echt donker om 18:00! :) Ik heb Bart al verslagen met Yatzee dus ik denk dat het maar op tijd naar bed word vandaag! Haha Laura ligt te lezen met zaklantaarn..spannend!!! Oh ja en het boek is Engels!! Je herkent haar niet meer terug!! Maar aangezien de dag een beetje saai is besluit ik op de uitnodiging in te gaan een "belot" te eten mini kuiken in ei! (Maar nog niet zo'n volgroeit ding hoor!!) Al jaren hik ik daar tegenaan, maar hier is het echt een delicatesse en van veel mensen zelfs het favoriete eten dus moet toch goed zijn!?! En omdat ik eet kan Laura niet achter blijven en idd de fear factor begon weer!! Eerst wat water eruit slurpen en dan de rest opbikken. Wat randzig zeg!! Brrr zal niet mijn favoriete eten worden denk ik!
Op dit moment zijn we 1,5 dag in San Juan wat surfers van over de hele wereld aantrekt en liggen we helemaal gezout, uitgeweekt en Laura verbrand in bed naar 2 verschillende karaoke zangers buiten te luisteren. Laura had zo'n donkere afdruk van haar wedstrijdbadpak op haar rug dat het op de vlag van Japan lijkt en als we terug in NL komen het alsnog een attractie zal zijn!haha! Kijken hoe ze morgen wakker word arm ding ik hoop dat het meevalt!!
Het surfen ging aardig bij ons we hebben allemaal redelijk op het board gestaan, de golven waren nog niet heel hoog. Maar nu zijn we sexy Beachbabes....yeah...en BAM gingen we weer tegen de golf aan en worden tegen het zand gesmackt! Laura en ik hebben echt de knieën bont en blauw! Laura was zo moe dat ze zonder te eten naar bed is gegaan en ik haar de volgende ochtend ook nog wakker moest maken. Na een stevig ontbijt te hebben gehad gaan we op weg naar huis maar via Baguio!

  • 06 Februari 2013 - 08:05

    Ingrid:

    Een eitje...................
    Oh jee! En Laura die zichzelf met de Japanse vlag associeert, oh oh.. Smeer je haar wel in iedere morgen?? En geef je haar wel iedere dag te eten??
    :p

    Jullie zijn nu echt al een tijd weg zeg, gister zei ik tegen Mart dat het eerst als een periode voelde zoals een vakantie, nu wordt het echt een tijd! We missen de tripjes naar Doetinchem wel, komt wel weer ^^ Noa staat ondertussen de kattenbrokken door de kamer te gooien, ik let even niet op. Haha..

    Jullie ondernemen veelm echt super leuk hoor! Lijkt me allemaal heel heilzaam, en ja ook vermoeiend. Overigens krijg je in far factor misschien de hoofdprijs, en in de filipijnen misschien alleen dia...? Ik had het wel geweten..... Koffer vol noodles!!!
    En alles zonder kuikens en krokodillen moet wel lukken ^^

    Nou veel plezier maar weer!!!
    En SMEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    KUS

  • 06 Februari 2013 - 11:14

    Cynthia :

    Hey lieve luitjes

    Echt heel stoer hoor Beachbabes
    En dat ei dat gaat voor mij ook
    richting expeditie Robinson haha
    Vocht slurpen etc ehhhhhh????
    Ik zou ook eerder voor de noodles gaan
    Wat leuk dat jullie ook Yatzee spelen vind
    ik ook zo leuk dus als jullie terug zijn
    Silja ga ik graag de uitdaging met je aan!!
    Ik had beloofd om ook regelmatig naar je moeder
    te gaan maar ik dat is me helaas niet gelukt
    Ik heb bijna 4 weken met alleen zieken hier
    gelegen dus ik was een soort Florence N.
    Maar sinds gisteren draait alles weer normaal
    En het heeft weer gesneeuwd hier.
    Ik ben echt jaloers op jullie met dat mooie warme weer
    Echt te gek ook wat jullie allemaal meemaken
    En super leuk lief dat jullie dit allemaal met ons delen

    Veel liefs en groetjes van mij/ ons
    Cynthia en de rest van de Fam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 48291

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 05 Februari 2016

THE ROYL RIDE 2016

25 Februari 2015 - 20 Maart 2015

RIDE OF YOUR LIFE 2015

02 Januari 2014 - 26 Januari 2014

Back to the Philipinnes

30 November -0001 - 25 Februari 2012

Filipijnen op de motor!!

28 December 2007 - 29 Januari 2008

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Op naar guimba

04 Maart 2011 - 30 November -0001

Op wintersport!!! Jodelahitieeee

01 Januari 2013 - 30 November -0001

Op avontuur met Bart & Laura!

Landen bezocht: